About

Przygotowania

Nieco ponad tydzień do naszego wesela, jednak nie przejmuję się tym tak jak myślalam ,że będę.
Nasze głowy zaprzątane są sprawami związanymi z wyjazdem za granice.
Wyjeżdzamy bo chcemy. A nie , że musimy.

Do spraw ślubu dodaliśmy sobie sprawy związane z : kupnem nowego niezarejestrowanego w PL samochodu, wyrobienia paszportów, kart EKUZ ( Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego), wymiany mojego dowodu, tłumaczeń przysiegłych innych dokumentów. Nawiasem mówiąc milion papierów !

Jednak warto.
Pierwotnym naszym planem była Norwegia. Byłam parę lat temu i do tej pory jestem zauroczona.

Jednak dostaliśmy szansę pracy na Islandii.

Surowy klimat , dluga i ciemna zima, brak drzew.

I prawdopodobnie to będzie cel tego bloga.

Przygotowania na przeprawę na Islandię. Tak, przeprawa. 2365 km ( wg map) plus wiele godzin promem, dwie doby czekania na prom na Wyspach Owczych.

I szczerze mam nadzieję , że ten plan doprowadzimy do końca. Bo widoki tam , są nieziemskie. Dosłownie :)


A tymczasem w moim skromnym ogrodzie, z rozmontowanym obiektywem od body , zrobiłam sobie małe macro.
Przygotowania Przygotowania Reviewed by Unknown on 13:20 Rating: 5

Brak komentarzy:

Michalina Dzianach. Autor obrazów motywu: Ailime. Obsługiwane przez usługę Blogger.