About

Geomagnetyczny sztorm 28.03-2.04, czyli jak dzień w dzień po pracy jechałam poza miasto łapać cudowne zorze


Właśnie przeżyłam największe polowanie na zorze w trakcie całego mojego pobytu na Islandii.
Geomagnetyczne sztormy pod koniec marca doprowadziły do ogromnego show na niebie. Co noc jechałam poza miasto by uchwycić ten cud natury. Wraz z Klaudyną z Grupy Mandragora, pomysłodawczynią filmu dokumentalnego "Śladami Sagi o Ludziach Lodu", jeździłyśmy na polowania.
Czułyśmy się jak "aurora hunters" dosłownie!

Zaraz po ciężkim dniu pracy wsiadałyśmy w samochód i gnałyśmy we wcześniej przemyślane miejsce i polowałyśmy na zorze!

I każdy wyjazd kończył się sukcesem
Poważnie muszę się zastanowić nad stworzeniem foto-warsztatów "jak i gdzie upolować Aurorę".

Zdjęcia zórz spotkały się z bardzo pozytywną reakcją. Mój krótki time lapse <--- link, został zauważony przez firmę z Londynu, która zajmuje się sprzedażą filmików internetowych.

Tutaj prawie wszystkie zdjęcia z naszych polowań.












Geomagnetyczny sztorm 28.03-2.04, czyli jak dzień w dzień po pracy jechałam poza miasto łapać cudowne zorze Geomagnetyczny sztorm 28.03-2.04, czyli jak dzień w dzień po pracy jechałam poza miasto łapać cudowne zorze Reviewed by Unknown on 14:50 Rating: 5

Brak komentarzy:

Michalina Dzianach. Autor obrazów motywu: Ailime. Obsługiwane przez usługę Blogger.