About

Zupa krem z marchewek





    Z racji tego, że w kuchni jestem anty-talentem, znalazłam na jednym blogu bardzo prosty przepis na zupę-krem z marchwi.
Skoro ja zrobiłam i jest dobra to wszyscy będą potrafili tego dokonać!

Składników mało, szybko się gotuje i dobrze smakuje :)

- 4 średnie marchewki
- 2 duże ziemniaki
- 2 ząbki czosnku
- dowolne przyprawy
- 1 kostka rosołowa

   Zawsze chciałam spróbować zrobić taką zupę a w tym przepisie były rzeczy, które miałam w domu :)

Czyli to szło jakoś tak: 1,5 litra wody nalewam do garnka, dodaje kostkę rosołową ( nie brzmi zdrowo a nie wiem jak mogłabym ją zastąpić), obrane i pokrojone w małe części marchewki i ziemniaki wrzucam do wody z kostką. Dodaje czosnek. Gotuję do momentu aż warzywa będą miękkie. Potem blenderem rozdrabniam warzywa :) I gotowe. Ja dodałam trochę sosu pomidorowego o ostrym smaku. Ja pewnie dodałabym jeszcze grzanki :) Ale nie miałam.

   Następną taką zupkę spróbuje zrobić z dyni. Kiedyś taka Gabrysia mnie poczęstowała i była pycha
.

godspromoteme.com/zupa-krem-z-marchwi <-- a tu znalazłam przepis :)



Zupa krem z marchewek Zupa krem z marchewek Reviewed by Unknown on 06:20 Rating: 5

Brak komentarzy:

Michalina Dzianach. Autor obrazów motywu: Ailime. Obsługiwane przez usługę Blogger.