About

Za co lubie Islandie

1. Za nature i widoki oraz dostępność. 10 minut samochodem i jestem w pięknym miejscu z dala od zgiełku.

2. Za gorącą wodę w kranie, która może lecieć litrami. I mało zapłace za to.

3. Za zimną wodę w kranie. Jest przeczysta. Można ją pić prosto z kranu!

4. Za czyste powietrze! Co tu dużo mówić.

5. Za miłych i pozytywnych ludzi.

6. Za islandzką wełnę. Mam islandzki sweter i mogłabym tylko w nim chodzić. Jest cudny.

7. Za to, że tu można być sobą.

8. Za islandzkie słodycze, babeczki, bułeczki, które są pełne cynamonu.

9. Za to, że nie muszę się tu dużo stresować. Bo nie mam za bardzo czym.

10. Za zorze, owce, łupiny, lisy arktyczne i maskonury oraz renifery, które sa praktycznie na wyciągnięci ręki.

11. Za to, że jest tu bezpiecznie i spokojnie a ludzie w większości są uczciwi. Nie kierują się tylko chęcia zysku. Nie wszyscy.

12. Za wypłate. To chyba oczywiste. Ten kraj daje mi możliwość mojego rozwoju i spełniania swoich zamierzeń. A ich jest sporo.

13. Jak mogłam zapomnieć. ZA gorące dzikie źródła!






















Za co lubie Islandie Za co lubie Islandie Reviewed by Unknown on 09:51 Rating: 5

Brak komentarzy:

Michalina Dzianach. Autor obrazów motywu: Ailime. Obsługiwane przez usługę Blogger.